Značka digitálních fotoobrazů i-Frame mění název na FrameXX

10. 3. 2015
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Autor: Kobe
Distributor Kobe mění identitu své značky a představil i její nové webové stránky. FrameXX, dříve i-Frame, nabízí řešení pro zobrazováního vizuálního obsahu na designových displejích.

Distributor Kobe začíná nabízet fotoobrazy a přehrávače pro digitální reklamu i-Frame pod novou značkou FrameXX. Spolu se změnou představuje i nové webové stránky www.framexx.com.

Produkty FrameXX představují řešení pro prezentaci fotografií, videa a HTML stránek. Uplatnění najdou v designových domácnostech, galeriích, muzeích nebo v oblasti digitální reklamy. V řadě FrameXX jsou dvě produktové linie.

All-on-one řada FrameXX Home s displeji o velikosti 32 – 55 palců nabízí více než 100 designových provedení rámu, což sladění s interiérem zákazníka. Sortiment různých tvarů rámů doplňují rámy v čistém designu v kompletní barevné škále RAL. Samotný zobrazovací panel má FullHD rozlišení, antireflexní povrch, životnost 50 000 hodin a certifikaci na provoz 16/7.

Produkty řady FrameXX Sign mají naprosto stejné funkční vlastnosti jako řada Home, ale navíc k nim lze přes HDMI kabel připojit libovolný zobrazovací panel. Stejně jako verze Home využívá pasivní chlazení bez ventilátoru.

Zdrojem zobrazovaného obsahu může být lokální paměť, síť LAN nebo internet (FTP, Flickr, Dropbox, HTML5). Automatizaci provozu umožní časovače, playlisty i automatický start prezentace po zapnutí. Nastavení umožňuje volbu přechodových efektů, časování snímků, nebo možnosti vložení textu, či pevného snímku (např. loga).

Zařízení umožňují automatickou aktualizaci přehrávaného obsahu ze vzdáleného úložiště, a to i na pozadí probíhající prezentace. Nadstavbová aplikace FrameXX Control umožní řízení i pro celé skupiny, vytváření playlistů a zpětnou vazbu přes cloud.

bitcoin školení listopad 24

Výhradním distributorem značky FrameXX je Kobe. Kontakty najdete v profilu distributora po přihlášení do systému.

Zdroj: Kobe

Čtěte dále

Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14