Značka Lumia se pomalu vytrácí ze sociálních médií - blíží se její soumrak?

31. 3. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor:
Microsoft ukončil provoz twitterového komunitního účtu Lumia Voices a i další účty na sociálních sítí vykazují jen velmi omezenou aktivitu.

Po nedávných krocích Microsoftu je těžké věřit, že společnost plánuje nějakou budoucnost pro svou rodinu telefonů Lumia. Společnost například počátkem týdne oznámila, že ukončí provoz twitterového účtu Lumia Voices, který sloužil jako komunitní portál.

Na Twitteru se bude o podporu a zprávy starat oficiální účet @Lumia. A jak jsou na tom ostatní profily Lumií v sociálních médiích? Jediným účtem s pravidelným provozem zůstává profil na Facebooku.

Blog Lumia Voices na stránkách samotného Microsoftu vykazuje provoz jeden příspěvek měsíčně a přidružený komunitní portál nemá datované příspěvky a navíc se na něm objevuje obsah od uživatelů, kteří dostali své telefony přímo od Microsoftu.

bitcoin školení listopad 24

Ústup ze sociálních médií nemusí nutně znamenat blížící se soumrak značky, ale vzhledem k marginálnímu podílu Windows v oblasti chytrých telefonů je možné, že se Microsoft pokusí zamířit jiným směrem – například utlumit činnost ve spotřebitelském segmentu a zaměřit se na podniky.

Zdroj: IDG News Service

Čtěte dále

Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends