Známe vítěze soutěže o telefon Xiaomi Mi3

8. 1. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Xiaomi
Jaká je správná odpověď a kdo se stal vítězem soutěže o chytrý telefon Xiaomi Mi3 16GB v hodnotě 8000 Kč pořádané se společností eD system Czech?

Správná odpověď na soutěžní otázku „Za kolik sekund bylo vyprodáno 100 000 kusů Xiaomi Mi3 v první várce přes internet v roce 2013?“ zní: 90 s.

Výhercem se stává Dalibor Steindl, který jako 333. respondent v pořadí zaslal správnou odpověď prostřednictvím formuláře on-line magazínu ChannelWorld.

bitcoin školení listopad 24

Podmínky soutěže:

  • Soutěž platí a probíhá od 15. 12. 2014 do 31. 12. 2014.
  • Každá osoba se může zúčastnit soutěže pouze jednou a může tedy poslat jen jednu odpověď.
  • Výhru získá v pořadí 333. soutěžící, který zašle správnou odpověď prostřednictvím formuláře online magazínu Channel World na stránce: http://channelworld.cz/formulare/soutez-o-smartphone-xiaomi-mi3
  • Podmínkou účasti v soutěži je také uvedení správného e-mailového a telefonního kontaktu.
  • Soutěže se nesmí zúčastnit zaměstnanci společnosti eD system Czech, a.s. a magazínu ChannelWorld.
  • Výsledek soutěže bude uveřejněn do týdne od skončení soutěže v on-line magazínu Channel World.
  • Výherce obdrží výhru do 4 týdnů od ukončení soutěže.
  • Soutěžící musí být starší 18ti let.
  • Výhra není právně vymahatelná.
  • Změna podmínek soutěže vyhrazena.

Zdroj: ChannelWorld, eD system Czech

Čtěte dále

Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data