Zoom dál cílí na zákaznickou podporu, kupuje Solvvy

17. 5. 2022
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: @ yellowj - Fotolia.com
Po neúspěšném pokusu o koupi Five9 v loňském roce se Zoom opět snaží posílit svou rodící se nabídku softwaru pro kontaktní centra.

Společnost Zoom, jež provozuje stejnojmennou videokonferenční platformu, oznámila akvizici společnosti Solvvy. Ta se zabývá konverzační umělou inteligencí a automatizačními řešeními pro kontaktní centra.

Solvvy nabízí samoobslužné funkce pro zákaznickou podporu s prvky AI, jejichž primární funkcí je ulehčit týmům zákaznické podpory vyřizování jednoduchých požadavků ještě předtím, než budou podstoupeny lidské pracovní síle.

Finanční podrobnosti akvizice nebyly zveřejněny, očekává se, že transakce bude uzavřela v první polovině příštího roku. Zoom má v plánu začlenit software i tým společnosti Solvvy do své nabídky pro kontaktní centra.

Není to přitom poprvé, co Zoom v této oblasti posiluje. Společnost už v roce 2021 oznámila, že má v úmyslu převzít společnost Five9, z té ovšem nakonec nešlo. V únoru letošního roku pak Zoom spustil vlastní video-optimalizovanou platformu pro zákaznická centra.

Zdroj: IDG News Service

Čtěte dále

Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?