Joyce ČR: Představujeme novinku - Yeastar P520

JOYCE ČR, s r.o.  | 10. 12. 2024 15:34

Sdílet

Rádi bychom Vám představili novinku v portfoliu IP PBX ústředen - Yeastar P520. Tato ústředna je navržena až pro 20 uživatelů a 10 souběžných hovorů, skvěle se hodí pro menší týmy a firmy, které chtějí zlepšit svou komunikační infrastrukturu.

Nová IP PBX ústředna, pro 20 uživatelů / klapek a 10 současných hovorů, vč. automatického nahrávání hovorů.

P520 poskytuje bohaté funkce, robustní výkon a vynikající spolehlivost. Jedná se tak o skvělé řešení i pro nejmenší call centra. Užijte si pokročilé komunikační funkce a vyšší produktivitu bez vysokých nákladů.

Skvěle se hodí pro menší týmy a firmy, které chtějí zlepšit svou komunikační infrastrukturu. Yeastar P520 je přizpůsoben pro malé a střední podniky a začínající firmy, podporuje až 20 uživatelů a 10 souběžných hovorů, poskytuje bohaté funkce, robustní výkon a vynikající spolehlivost. Užijte si pokročilé komunikační funkce a vyšší produktivitu bez vysokých nákladů.

Yeastar P520 hladce integruje hlas, video, zasílání zpráv a zákaznickou zkušenost, a další služby do jedné platformy, která nabízí sjednocenou komunikaci, která zvyšuje produktivitu a zjednodušuje provoz.

Yeastar P520 má stejné funkce jako Yeastar P550, P560 a P570 s výjimkou integrace API a PMS.

Klíčové vlastnosti a výhody

  • Komplexní funkce pobočkové ústředny: IVR, hlasová schránka, nahrávání hovorů a další
  • Klienti Linkus UC pro systémy Android, iOS, Windows, macOS a webové prohlížeče
  • Týmový chat se sdílením souborů
  • Integrovaná videokonference
  • Pokročilé funkce call centra, včetně nástěnky, panelu front, směrování na základě dovedností, prioritní fronty, likvidace zmeškaných hovorů, SLA a mnoho dalších.
  • Omnichannel messaging s integrací aplikací WhatsApp a SMS
  • Integrace s Microsoft Teams
  • Panel pro operátory hovorů typu Switchboard pro rozdělování a správu hovorů přetažením myší
  • Připravené integrace s oblíbenými CRM a helpdesky
  • Správa externích kontaktů a telefonních seznamů s podporou pobočkové ústředny
  • Konfigurace a správa z jednoho místa
  • Podrobné nastavení uživatelských oprávnění na základě uživatelských rolí a skupin
  • Nejširší seznam koncových bodů a kompatibilita s trunky SIP. Podpora hromadného automatického přidělování
  • Komplexní analýza hovorů a grafické přehledy hovorů
  • Bezpečnostní opatření na podnikové úrovni

Pro bližší informace neváhejte kontaktovat naše obchodníky.

Jsme tu pro Vás

Váš tým JOYCE

JOYCE ČR, s r.o.  | 10. 12. 2024 15:34
Redakce nenese zodpovědnost za správnost a platnost uvedeného textu. Obsah vkládají distributoři a výrobci.